2007-08-10

談談情~親情篇~

從小可能受家人的影響, 要做個重'情'既人!
細細個跟外婆/舅父住, 到10歲才跟返媽媽, 外婆變成我最親的人, 細個脾氣大外婆話我條頸堅過石堅, 但係在她的10年(軍訓)底下石堅都變白燕好似誇張左 :P, 每次我發脾氣佢就使出絕招(岭角)我馬上乖哂, 如果唔係個頭會起好多棟樓, 我粗略估計過外婆送過過百棟樓比我! 不過唔係佢當年咁樣, 我怕沒有今天的自己! LEE個係我一直好感激外婆的其中一樣事!!
在我眼中外婆係至堅o個個; 佢唔識字但係佢朝朝睇報紙?又比佢估估下知道D新聞講咩! 佢好節儉咩都自己搞 :包糉, 餃子,雲吞, 湯圓, 蛋角.....好多我都唔記得左。不過印象最深係佢年年都織件七彩溫暖牌比我, 正確o黎講係改, 佢勁到年年將我件溫暖牌拆散加D冷換下花紋又織過件, 所以搞搞下我件溫暖牌變成七彩, 亦係咁我小學階段成為同學仔羡慕的對象, 因為我年年都有件佢地以為係又新又靚的溫暖牌! 大個之後外婆眼睛唔好就無再織溫暖牌比我囉!
後來我出來做事, 記得我第一次出糧比錢佢飲茶, 她那時的眼神到現在我還記得很清楚, 她帶點淚光同我講多謝, 年少我唔明白重同佢講唔使咁樣喎!! 不過幾年後我明白了, 她是開心自己帶大的外孫比茶錢自己, 她高興我已經長大了!!
後期外婆身體轉差經常出入醫院, 在幾年前她離開了, 送她走的那天我呆呆的哭不出來, 那天我做過咩在腦裡面只有模糊一片! 直到第二天我不斷的哭, 我控制唔到自己的淚水, 感覺好似要將一生的眼淚流光, 才明白自己對外婆的不捨多深!!
我想同外婆講 : 婆婆妳在那裡過得好嗎?有無識返D朋友仔呢?我好掛住妳啊!多謝妳婆婆!

沒有留言: