2007-08-29

Un 哂

開始寫blog已快一個月喇! 一直以為沒什麼人看我的blog, 因為無人留言給我。我已經開始諗係唔係我寫的野得唔到其他人的(共嗚)呢? 係咪我寫既野好悶呢?...........
上星期班友仔相繼問起我2千蚊走路事件, 連遠在他鄉的陳年書友仔都寫mail問候我o既時候, 我先知道原來佢地個個都有睇, 只是佢地唔興留言lee家o野!原來我唔係光對著個螢光幕打...打...打o既,都有返點安慰及動力支持我繼續寫...寫....寫!
感激各路英雄好漢的默默支持!!
有時唔係情人都可以做到 "無聲勝有聲" o既! Un Un ~~~~
(Un - 取自金枝玉葉 (袁詠儀)對白:你Un唔Un, Understand)

沒有留言: