2007-08-06

重唔搞定妳...

昨天我終於獲得(小悠)的心...哈! 我計劃得幾好啊~首先一朝早食早餐時比左套BB餐具佢, 見佢眼仔轆轆馬上叫我個名我已經知道得左一半...緊接我比本簿佢自己畫只有佢先睇得明既(名畫)佢成日都笑笑口跟住我...重唔搞定妳 哈...哈! 不過好似我重開心過佢, 諗深一層到底係我搞定佢,還是佢搞定我呢??我唔知.... 我只知道我會送好多玩具比佢, 務求佢以後都記得我

2 則留言:

DOUBLECHIN™ 說...

眼仔碌碌好可愛哦!! 我都好想奪得佢芳心!!

匿名 說...

原來妳對小朋友都咁純情, 好似男仔追女一樣, 死心塌地包一定掂.
鳳29/8/07