2007-08-08

知己

好細個就知道~人生得一知己, 死而無憾~
知己?? 我以為好簡單話咁易就有啦!
小學時代有個書友仔坐我隔離, 我地做咩都一齊,兩個你去下我屋企我去你屋企, 不知幾好!我以為找到知己, 至到小學畢業大家派既中學唔一樣, 畢業那天哭得要命又話每天要通電話, 一星期要見一次...不到一年沒有再見面到最後電話都無添!
我中學的生活係多采多姿, 雖然讀女校但係總是有一群唔知從那裡走出來的(雄性)等放學, 那年我又以為結交到(知己)兩個好似twins咁, 買衫同款唔同色, 波鞋一樣, 髮型一樣, 書包一樣... 連鍾意既男仔都一樣; 一向有義氣的我決定退出成就佢地...結果(知己)同情人走左, 之後佢地分手(知己)好傷, 重怪我當初點解唔阻止佢拍拖嬲左我...我覺得好好笑! 笑我自己幼稚(知己)對佢黎講不算什麼, 我又何苦單方面堅持呢! 不過到最後佢都無再搵我......
眨眼出來社會做事, 想找個(知己)真係比找個老公更難, 大家都各為其主在公司鬥過你死我活, 一向中性既我出面係有好多朋友, 傾下計無問題但唔講得係交心囉, 做(朋友)唔同(知己), 後者係要付出大量 : 時間, 感情, 忍耐, 重有金錢添, 直至今天我仍然未有放棄尋找(知己)...如果你已找到請你好好珍惜佢, 因為他/她已經近乎(絕種)...需要好好保護!
原來古時既人已明白能夠有一個(知己)真係已經可以令你死而無憾!!

沒有留言: