2007-08-22

諸事

某個朋友仔打親電話黎都問我:"妳係邊啊", "同邊個一齊","我識唔識架"! 起初我都會答哂佢,久而久之我開始用另類方式答佢: "單拖遊街識男仔","孤魂野鬼無人識","姑婆去左跑馬地","阿妹落街卜餐死","英雄被困筲箕灣","上環有間高高地","月光哂死你自己"...起初諗住幾得意同佢玩下,搞到佢唔明就唔會再問!!
點知我錯喇…high野添佢覺得好玩就成日打黎煩到妳死為止!! 最後係我頂唔住投降無論佢點問, 都係答同一句"有o野就講啦"直到佢覺得無癮唔再問!
其實講到尾都係兩個字"諸事", 都唔關你事問黎做咩! 點解用人地的事黎滿足自己的求知慾!! 預期你不斷發掘人地的無為事, 不如關心下你的朋友/家人/自己......朋友成熟D啦!

沒有留言: