2007-08-24

迷離境界

登 登 登 呀 嘩 .....! 先o黎個驚慄片既開場音樂, 咁先襯到我講以下的事..................... 在尋晚9:00左右我在靜蠅蠅的葵涌華星街附近的ETC攞錢, 大家記住我後面係無人架!! 諗住happy firday攞多少少錢擇袋啦, 跟住我去左食飯之後埋單我look卡啦, but我發現銀包無錢o既, 明明攞左錢架, 諗諗下我就叫左出o黎喇!! 我禁完機之後就走喇無攞到錢喎! 我馬上跑返去ETC機昅昅, 都預左無架啦, 真係唔見囉! 明明夜晚條街靜到死, 人影都唔多個, 又會有人跟住可以攞左D錢, 勁啊! 當時我諗緊咩緊張到連錢都唔記得攞呢? 我有諗過o個刻我係咪係靈魂離開左個軀殼呢? 還是去左第二個空間呢? 我係咪要打電話比(梁思浩)報料呢? 最後我諗到喇!!~~~我就係咩都無諗囉當時又唔知魂遊左去邊, 所以個腦一片空白下意式記得攞卡, 隻手就無意式去攞錢囉! 就係咁2千蚊離開左我, 跟人走左路!! 2千蚊你去左邊啊!! 我好掛住你啊! woo......woo..............

2 則留言:

匿名 說...

失魂魚妳咁失策,唔似妳個款喎,如果有咁多餘錢納地稅,不如叫班friend去食餐飽,都有句多謝呀,妳要諗吓董太講過句話:[記住,記住,{要攞錢,要攞錢}].有少少我改咗,記得董太既格言,包冇蝕底;或有人提妳攞收據啦,咁妳噈攞到錢又有錢花啦.
鳳29/8/07

匿名 說...

Ha Ha