2007-08-31

Exit

我是一個時常迷路的人, 因為我記唔到街名, 只係認到building; 每次去一個唔識的地方我會查地圖, 但到最後我還是要花很多時間才去到目的地, 因為我發覺地圖我都睇錯方向! 每次約朋友總是在MTR等, 貪佢有水牌實唔會搞錯!
你可能會話點解唔問路, 講真我最怕問路, 香港人最得意係明明唔識但佢又扮識點你行餐死! 我試過問路可以點你去街頭之後又話街尾, 結果都唔係應該在下一條街!
點解明明唔識要扮識呢? 咁要講好耐總括係香港人唔衰得, 你問我唔識咪好淤; 講真香港咁多條街的士佬都識唔哂啦, 你唔識有幾淤啊!
試過有人問我路, 我自己都唔清楚自己位置點幫你, 我話唔識你問其他人啦!! o個人好似發現新大陸咁轆大雙眼望住我xx街喎你真係唔識, 我都唔識答佢......唔通扮識點你咩奇趣香港人!

沒有留言: