2007-08-07

佢"掂"左

記得年幼時我o既偶像係"譚詠麟"維持左好多年, 當年我重去電視台門口等佢簽名, 演唱會排通宵買飛見到佢可以幾晚都o訓唔著!! 直至有一天他的歌不再令我有共鳴, 我同自己講大個女啦好多野應該變啦包括這些年幼的夢, 日子過得快到我唔記得幾多年後........ 我開始欣賞(他), 令我最深刻係"乾柴烈火"中佢含住草藥一味話(得啊....嘩!!好得) 笑到我標眼水!! 至始之後我開始留意佢原來o既係導演, 編劇, 策劃, 又做o下演員, 重做埋DJ, 有個人流量好高既BLOG,今年出埋本"麻不甩"添,知佢出書當晚我忍唔住對著台電腦拍手掌好感動!!

去書展支持佢個簽書會...見到佢令我有翻唔知幾多年前的感覺....我重比以前緊張左, 可能個人大左值得自己欣賞的人與事唔多, 有的話就會好珍惜/好緊張!!

昨天睇到本Men's UNO訪問佢, 開始有人注意到佢啦!!現在唔止係幕後人, 還有訪問者形容佢係"名DJ", 我有個感覺佢唔止"得"應該係"掂"啊!哈.....哈!!

1 則留言:

匿名 說...

ada: related to your feeling:}}