2007-08-14

談談情~友情篇~

從小我不缺乏朋友仔, 其中有幾個重係由細玩大一直保持聯絡算係(老友), 我是極其珍惜與她們之間的那份情; 我們大家也有默契邊個有事一call要即到。日子慢慢流逝, 有些事情在我們這段友情中間發生左.......其實我們total4個人, 在一次她們爭吵後A君跟我哭訴關於B君說我的是非, 及後A君又說關於C君說我的不是, 一向我都不太敏感這些三姑六婆的事..我聽左就算! 但A君開始不斷同我講關於佢地既是非, 傳傳下我變左係講是非者!! 可能我一向直腸直肚佢地無因為咁嬲我, 反而A君順理成章同大家friend翻!!我知道點解但係為左維持這段友誼我食左lee隻死貓!
這段友情又過左幾年, 陸陸續續她們都結婚了, 數年前到A君結婚她要求我做伴娘, 我當然應承啦! 一路陪她籌備結婚的事...可惜我因意外小腿骨折要打石膏, 我馬上跟她道歉幫她找了另外一個朋友仔做伴娘, 事情就一觸即發她在電話中罵了我一小時, 內容我已記不起.....都是那些損人的話! 當時我忍不住跟她說:「伴娘只是為妳打點一切誰也可以做, 我腳斷了行都有困難, 請妳體諒一下我好嗎!」之後佢講咩我已經唔知道因為我已經掛了線......
如是者又過了數年這段友誼繼續KEEP住, 直到外婆離去我通知她們出席喪禮, A君對我說了些很難聽的話我知她是為了當年伴娘的事....我又掛了她線這次我連同(友誼)一起掛掉.....我拒絕一切她們的聯誼活動, A君打電話給我希望我原諒, 我跟她說:「對不起!唔可以!我唔識原諒對我家人不敬的人, 我們再也不是朋友!請妳以後唔好再搵我!」就係咁我為lee段歷時25年的友誼劃上句號!!
記得有人同我講過人一生會經歷不同階段, 結識不同的朋友好似爬山咁, 唔係人人都可以爬到山頂, 可能有人中途要休息甚至放棄, 當你爬到山頂可能只有自己一個!! 不過唔緊要, 總有人隨後爬到與你在山頂上相遇, 那些才是你要的朋友!!
朋友 我當你一秒朋友 朋友 我當你一世朋友 朋友
你試過把我批鬥 無法 再與你交心聯手 即使相處到 有個裂口
命運決定了以後再沒法聚頭 為何舊知己 在最後 變不到老友
多想一天彼此都不追究 相邀再次喝酒 待葡萄成熟透
但是命運入面每個邂逅 一起走到了 某個路口是敵與是友
各自也沒有自由 位置變了 各有隊友

1 則留言:

匿名 說...

世上的情和愛(父母, 夫婦, 兄弟, 朋友)是會帶給人眼淚, 傷痛, 失望, 但是, 唯有神是永恆不變的愛, 當我們擺神在一切之先, 所有情和愛都會擁抱跟住嚟.
(世上有一知己死而無憾-----主耶穌)
願妳黙黙祝禱, 等待知己彈出嚟.